Daca aveti o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, ati putea fi capabil de a returna produsul la noi.
Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Nu vom credita produsele deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranportului.
Pentru stabilirea condiţiilor de returnare a produsului, contactati-ne la o adresa de e-mail in care sa specificati motivul pentru care returnati produsul impreuna cu o poza a defectului vizibil (in cazul in care este posibila fotografierea).
Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.
Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:
Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
– „nu imi mai place produsul”;
– „mi-am dat seama ca imi doream altceva”;
– oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a echipei CONCRETE WORKS
CONCRETE WORKS este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
– produsul trimis are defect din fabrica;
– produsul trimis nu este cel comandat ;
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar CONCRETE WORKS este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.
Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare. Dupa aprobarea returului, va vom restui contravaloarea produsului (fara costuri de transport) in contul dvs. Iban in termen de 5 zile lucratoare.
Dreptul de returnare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.
”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.
Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.
De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!